ugglor och pyssel!

Tja!

 

Jag vet att jag är helt galen, men jag gillar verklige att resa, planera och pyssla + fota, så jag har gjort en liten resedagbok.. Jag kommer skriva i den ända tills vi reser 2015..! Och dessutom så är jag lite kär i ugglor.. Så det förklarar valet av skrivbok.. <33(har typ 15 olika uggla grejer i mitt rum, allt från örhängen och halsband, till små figurer och tavlor..)

 

När jag var mindre älskade jag att pyssla och "scrapbooka" och önskar att jag kunde göra det oftare, för en bok blir genast mycket roligare med lite färg och mönster på den! Ni skulle se min förra dagbok.. Den är HELT täckt med olika mäster, klistermärken och, foton och färgen.. Det blir lite roligare så! :)

 

Har ni något pyssel intresse? :)

 

//Miee



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback