London någon?

Någon som har varit i London någon gång? :)

 

Jag sak dit nu i vår med min familj, och gissa varför? För att Leavesden Studios öppnar i April!!! Och min familj har lovat att åka dit! :D För er som inte vet va det är så är det stället där de spelade in alla Harry Potter filmerna! Man får gå runt på platserna där alla stjärnor har gått, besöka The Great Hall och titta in på Dumbledores kontor mm… Fatta att ett HP-fan som mig själv  kommer va i himlen!

Nu gäller det bara att beställa biljetter..

 

 

 

Nu till min fråga:

Har någon av er varit i London och har något bra/billigt hotell att rekommendera? Kommentera gärna om det, eftersom ingen i min familj har varit i London(vad jag vet), så vore det jättebra med tips!<33

:)

 

/Miee



Kommentarer
sara

gud vad roligt<3

2012-01-31 @ 17:06:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback