hallå!

 HALLÅ ALLIHOPA! Det är jag som heter Sara och är Emilias bästa kompis<3.
Jag är 16 år.Jag är lika resgalen som Emilia!. Jag har rest ganska mycket i mitt liv och har varit i många länder framför allt Italien och andra europeiska länder och ska snart åka till ISRAEL med min familj!. Jag har varit en gång i Asien, USA och Afrika. Australien är min största drömresa!

Jag själv har väldigt många intressen. bla dans, (streetdance, popping,dancehall), teckning av manga. graffitti och porträtt, musik,soul,r&b,latin och sport/äventyr. Jag är väldigt intresserad av andra kulturer. Min största dröm är att lära mig surfa, simma med delfiner och dyka i korallrev.Jag samlar souvenirer från andra länder. 
    


sara<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback