Who I´m I?

Hej!

 

Tänkte göra en liten, kort presentation av mig själv.

 

Jag heter Emilia och är 16 år, född 1995. Jag älskar att resa! Speciellt i början på våren då det fortfarande är kallt och snöigt ute! Mitt favorit resmål är absolut ThailandJag har varit där två gånger, och de veckorna har varit några av de bästa i mitt liv! Det skulle även vara kul att åka runt till de andra länderna i Asien, vilket jag sak när vi åker på drömresan! Annars ligger USA och England högt upp på listan. Jag kanske även ska till London i vår/sommar! :D

 

Förutom att resa så älskar jag att teckna, både på vanligt papper med blyerts och akvarell men också med min ritplatta i photoshop :) Jag har också en annan hobby som jag verkligen L O V E; video redigering! Jag redigerar små videoklipp från filmer, hemma gjorda videos och kompis klipp :)

Men framför allt så är jag ett jättestort fan av Harry Potter!<3



/ Emilia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback