blueberry<3


blue berry är en orginasaton som ordnar både språkresor, arbeten,collage och universitet i andra länder åt ungdomar.<3
jag var på deras öppet hus igår. träffade jättetrevliga människor som hade varit med i blueberry.
 min granne hade varit två gånger på språkresa i spanien och värkligen älskat det.
 många personer man träffade sa till en att bara man har åkt en gång blir man fast och vill åka mer.
Det var en volentär tjej som vi pratade med, hon hade volentär jobbat sen hon var 18 år och nu är hon 23 år.
 hon hade varit med om så mycket och jag är så glad att jag hittade blueberry innan jag blev 18. hon hade bland annat en hel vecka bara simmat i korallrev och undersökte korallerna och när haon var klar var hon och lekte med delfinerna. hon har varit lärare till fattiga barn i kenya, left i en bungalo i starnden. man kunde också få gå på öken savri och ta hand om vilda elefanter.


men bortsätt från volentär arbetet fanns det också massa andra saker som typ plugga i new york. jag som gillar dans hittade broadway dancecenter.
EMILIA JAG HAR PRESENT TILL DIG!
för mer info gå in på deras hemsida:
http://www.blueberrysprak.nu/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback