Resa, resa och resa<3

heej
just nu är jag jätte uppspelt inför att resa! i min mamma och jag är de ända i familjen som har resfeber och gillar historia. historia är bland mina favorit ämnen i skolan just nu. I vår ska vi till inte mindre än landet ISRAEL! woho! vi ska titta på jerusalem. sen om en månad ska vi till mammas släkt i polen.<3 saknar de mycket.


jag är jätte intresserad av havs och surfing kulturen i australien.jag har till och med börja teckna av korallrev och delfiner. jag längar värkligen till vi åker ditt. Thailand har jag aldrig varit i, emilia har berättat jättte mycket om thailand. det ska bli skit kul att åka ditt.
för ni som gillar surfing kan jag tipsa om tre jätte bra surfing filmer.



kram sara<3



Kommentarer
Linn-lay

älska att resa! =)

2012-01-28 @ 11:44:14
URL: http://nattstad.se/Linn Lay


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback