somewhere over the rainbow

Hej!

 

Jag är hemma och sjuk idag, så passar på att blogga lite!

Just nu är det regnslask ute..^^ Just nu hatar jag snö, det är sjuuukt kallt ute, det är därför jag blev förskyld^^ Så det är speciellt vi såna här iskalla, mörka och slaskiga tider som jag längtar extra mycket utom lands! Jag ska be mamma printa ut lite bilder på varma stränder och Thailands bilder till mitt rum.. :)

 

Kamala Beach<33 Någon som har varit där? :)

 

Har ni hört den här låten? Sara visade den för mig för några veckor sen, och den är så fin! Älskar miljöerna runt omkring, blir riktigt resugen!



Kommentarer
Anna

tack de är bara bra :)



kram

2012-01-27 @ 14:12:30
URL: http://pitebruden.blogg.se/
Miss Dior

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Tatueringar och piercingar.

Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback